SC IPA SA, în calitate de Beneficiar în cadrul proiectului “Antreprenoriat Consolidat, Competitiv și Sustenabil în regiunea SV Oltenia – A.C.C.E.S”, anunță desfășurarea concursului de planuri de afaceri în perioada 15 Septembrie - 15 Noiembrie 2018.
Scopul concursului de planuri de afaceri este selectarea a 60 de planuri de afaceri în vederea obtinerii unei finantări nerambursabile prin schema de ajutor de minimis Start Up Plus, în valoare de maxim 40.000 euro/plan, adică maxim 178.340 Lei (s-a luat în calcul cursul Inforeuro aferent lunii august 2016, 1 Euro = 4,4585 lei).
Conditii de participare
La concursul de planuri de afaceri pot participa toți membrii grupului țintă care au absolvit cursul de competențe antreprenoriale în cadrul prezentului proiect. Pot participa și persoane care fac parte din categoriile de grup țintă eligbile și nu au absolvit cursul de Competențe antreprenoriale în cadrul prezentului proiect (se vor selecta maxim 4 planuri de afaceri depuse de persoane din această categorie).
Pentru mai multe detalii legate de participarea la concursul de planuri de afaceri, puteti consulta Metodologia de selectie a grupului țintă și Metodologia de selecție a planurilor de afaceri.
Modalitate de depunere
Depunerea dosarului de inscriere se face personal de catre persoanele ce propun planul de afaceri. Depunerea se face:
- personal, la sediul SC IPA SA (Luni-Vineri orele 8:00-18:00), sucursala CIFATT Craiova din Str. Stefan cel Mare Nr.12, Craiova, Dolj, Romania.
- prin posta, la sediul SC IPA SA sucursala CIFATT Craiova, Str Stefan cel Mare Nr. 12, Craiova, Dolj, cod poştal 200130.
Pentru mai multe detalii legate de modalitatea de depunere, continutul dosarului si documente necesare puteti consulta Procedura de depunere a planurilor de afaceri.
Continut dosar
-
Modificari Plan de afaceri si varianta revizuita
Pentru persoanele care fac parte din grupul tinta si au absolvit cursul de competente antreprenoriale:
- Cerere de inscriere (Anexa 1)
- Declaraţie pe proprie raspundere privind conflictul de interese si evitarea dublei finantari (Anexa 3)
- Declaraţie de eligibilitate (Anexa 4)
- Orice document doveditor de apartenenta la categoriile de grup tinta eligibile(daca au avut loc modificari de la momentul inscrierii in grupul tinta)
- Plan de afaceri
Pentru persoanele care nu au urmat cursul de competente antreprenoriale in cadrul prezentului proiect:
- Cerere de inscriere (Anexa 1)
- Declaratie pe proprie raspundere consimtamant prelucrare date cu caracter personal (Anexa 2)
- Declaraţie pe proprie raspundere privind conflictul de interese si evitarea dublei finantari (Anexa 3)
- Declaraţie de eligibilitate (Anexa 4)
- Declaratie privind statutul pe piata muncii (Anexa 5)
- Formularul de înregistrare individuală a participanților la operațiunile finanțate prin POCU 2014-2020 (Anexa 8)
- Copie carte de identitate/buletin (semnata,conform cu originalul)
- Curriculum Vitae
- Adeverinta de salariat(pentru persoanele active)
- Orice act ce poate dovedi apartenenta la categoriile de grup tinta eligibile: adeverinta elev/student/somer, copie dupa carnet/legitimatie student vizata pe anul in curs, adeverinte scolare, etc.
- Plan de afaceri
Rezultate si contestatii
Rezultatele preliminare vor fi afisate pe site in data de 29 Noiembrie 2018.
Contestatiile privind rezultatele evaluarii tehnico-economice a planurilor de afaceri se pot face in termen de 24 de ore de la data afisarii pe site-ul proiectului a listei preliminare a planurilor evaluate, cu punctajele obtinute si a a planurilor selectate pentru finantare.
Contestatiile se vor depune personal, prin curier sau prin posta, la registratura SC IPA SA sucursala Craiova, Str. Stefan cel Mare nr.12, Craiova, Dolj, cod postal 200130.
Rezultatele finale vor fi afisate pe site in data de 7 decembrie 2018